Kursus i Service og den gode kundeoplevelse


Dato: 21. januar 2020

Det er langt fra kun spillet på golfbanen, der skaber
grundlaget for en god golfoplevelse for medlemmer og
gæster.
Den gode golfoplevelse bygger på en lang række små
oplevelser og møder med klubbens personale elementer,
der samlet set giver medlemmer og gæster den bedst
mulige golfoplevelse.
Fra det øjeblik man parkerer bilen - til man igen forlader klubben - påvirker de mennesker
man møder, den samlede golfoplevelse.

GAF har lavet et par kurser i service og den gode kundeoplevelse. De afholdes 19. februar i Roskilde og 4 marts i Hedensted.

Læs mere i nedenstående PDF fil.

Tilmeldelse via: https://www.gafdanmark.dk/aktiviteter/tilmeld-aktivitet/#/customer/987/schedule

pdf roskilde-kursusprogram-den-gode-oplevelse.pdf (418.9 KB)

Til toppenTil toppen

ALLE NYHEDER »