ALFABETISK INDEKS  |  SITEMAP  |  PRINT VERSION  |  KONTAKT PGA
PGA - Professional Golfers Association Denmark

Du er her: Forside PGA of Denmark Strategi Brandvision


Brandvision

Alle ovenstående punkter samles ofte i en sætning i form af det, der også kaldes en brandvision. Nogle vil også kalde det et slogan eller pay-off. Typiske brandvisioner for Helte-organisationer kan være: ”Just do it” ,”We try harder”.

 

Vores brandvision er “Making a difference”. Vi ønsker at signalere, at vores organisation og ikke mindst vores pro’er gør en forskel. At tage en pro-uddannelse i vores forening er en stor investering i såvel tid som økonomi. Når uddannelsen er færdig, skal du opleve, at du har opnået nogle nye og markant bedre færdigheder, end da du begyndte. Tilsvarende skal de personer vi underviser, have tilsvarende oplevelse. Uanset om det er at kurere en slice, sænke et handikap, skabe mere stabilitet, skal vi tilstræbe elever, der siger: PGA of Denmark – repræsenteret ved den lokale pro – har gjort en kæmpe forskel for mig. Med dette kan vi som forening - med vedvarende stolthed - leve op til teksten på de fremtidige skilte i landets klubber:

 

PGA of Denmark

Making a Difference


PGA's Strategi:


 Vision

 Brandpersonlighed

 Værdier

 Mission

 Brandvision